tisdag 27 december 2011

Cocosbollsgranar

Jag gjorde en variant på Cocosbollar ala Mor, lite granar. De är ljusgröna men det vill inte synas så väl på korten, cocos som symboliserar lite snö och en liten snöflinga på toppen som stjärna.

En variant av granen här med lite nonstop som kulor.

Ja längst bak om man tittar noga så ser man variant tre med röda kulor oxå.
Julen må vara över för denna gången men de går nog ner till fikat imorrn ändå:-)

//V

Tillägg: I dessa tillsatte jag lite vaniljsocker oxå.....blev inte sämre kan jag lova:-)

6 kommentarer:

vardaxlyx sa...

Vilken fiffig idé! Ser smarrigt ut =)
Massa kramar till dig!

Veropenn sa...

@vardaxlyx
ha ha tack, jag gick o tänkte på dessa innan jul men han inte testa förrän nu...ja o det funka ju o spritsa ut skummet!
//V

Gordon sa...

Om de är lika goda som vackra - och det är de säkert - då vattnas det i munnen ...

Veropenn sa...

@Barfals
Tack, de på jobbet verkade gilla dem för det fanns bara lite cocos kvar på fatet:-)
//v

Viveka sa...

Oj vad fina! Och roliga. Och goda gissar jag... Det här måste provas!

Veropenn sa...

@Viveka
ja de får du prova, inte alls svårt och inte alls otäcka ha ha
//V