onsdag 7 mars 2012

Miss Trollet Maräng & Miss Goblin Maräng

Miss Trollet Maräng
är ute o fiskar röster vill ni skänka henne en röst gör ni det här.

Miss Goblin Maräng
kan ni rösta på här!

Ja jag anmälde även dessa Troll till Miss Cupcake. Vill ni rösta på dem så finns länkar längre upp på sidan.

Ansiktena har jag spritsat ut i maräng, ögonen på Miss Trollet är "målade" med nutella och strösselpärla, Miss Goblins ögon är sockerpasta, nutella och  strösselpärla, håret är gjort utav nutella och kokos. Inuti göms en chokladmuffins!

Tack på förhand!

//V

6 kommentarer:

Katarina sa...

Oj, så fina och roliga!

Veropenn sa...

@hovkonditorn
Tack snälla:)
//V

Vardaxlyx sa...

Hihi va söta =)
Kram kram

Veropenn sa...

@vardaxlyx
tack så mkt:)
kram

Helena sa...

Men Gud så söta! De ser ut som mina monchichi som jag hade när jag var liten! :-) Vad duktig du är!

Veropenn sa...

@Helena
Tack snälla du! Skickade dig ett mail:)
//V